جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
جاسک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ذاکری اتحاد و انسجام هم برای هر کشوری سودمند دانست و تصریح کرد:  اما برای کشوری که این همه دشمن دارد یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان جاسک به امامت حجت الاسلام والمسلمین ذاکری برگزار شد.

وی اظهارداشت: انتخابات اخیر طی دو مرحله انجام شد و مردم در این دو مرحله بیش از 55 میلیون رای به صندوق انداختند و برگزاری دو مرحله ای انتخابات زود هنگام به فاصله یک هفته و در شرایط خاص و غیر منتظره و صیانت از آراء ملت حتی به قیمت خون پاسداران رای مردم رسالت سنگین و مهمی است.

امام جمعه شهرستان جاسک اضافه کرد: انتقال متین قدرت از دولتی به دولت دیگر با دو گرایش متفاوت و مرحله دوم مشارکت بیشتر نسبت به مرحله اول گوشه ای از دستاوردهای انتخابات اخیر است اما نباید به این میزان اکتفاء کرد صرفا برگزاری انتخابات امن و سالم و انتقال آرام قدرت و گردن نهادن به انتخاب مردم دستاورد کاملی نیست بلکه باید اتحاد ملی برای خدمت به مردم ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بعد از انتخابات گفت: همکاری و نیک اندیشی برای پیشرفت و عزت روز افزون کشور را توصیه می کنم رفتارهای رقابتی در انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حد توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند دوم اینکه این کشور دشمن دارد دوستی و دشمنی در عالم روابط بین المللی چیز غریبی نیست اما اگر منصفانه و واقع بینانه به صحنه نگاه کنیم جمهوری اسلامی ایران دشمنان متعدد دارد.

وی، اتحاد و انسجام برای هر کشوری را سودمند دانست و تصریح کرد: اما برای کشوری که این همه دشمن دارد یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

امام جمعه شهرستان جاسک اضافه کرد: نامزدها با نیک اندیشی و هواداران با متانت و خارج شدن از فضای انتخاباتی و رسانه ها با تدبیر می توانند به این مساله کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری گفت: حفظ انقلاب، برافراشته و نگاه داشتن پرچم عزت و شرافت، تداوم راه پر افتخار بنیان گذار انقلاب اسلامی و مجاهدان این مسیر، پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی از جمله معیار های شاخص جمهوری اسلامی ایران است که باید از سوی همه کارگزاران نظام از جمله دولت منتخب مورد توجه قرار بگیرد این موارد با اصل انقلاب در هم پیچیده شده است که فرقی نمی کند رئیس جمهور از کدام جریان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha